Закон України "Про захист прав споживачів" дозволяє покупцеві повернути або обміняти куплений товар із двох причин:
1. Товар не відповідає заявленому виробником якості.
Розгляд питання про компенсацію/обмін/повернення товару може бути виконано за умов:
- дотримання всіх умови отримання товару з розділу "Доставка"
- покупець зберіг супровідні документи, чеки, заводську упаковку та сам товар
- на email office.kiev@pastry-chef.com.ua відправлені:
- Претензія до товару, що включає: ПІБ та телефон замовника, номер замовлення, докладний опис проблеми, кілька фото товару (брак крупним планом), серійний номер упаковки.
- Копія Акту про огляд, оформлений в офісі Транспортної Компанії (якщо є нестача та/або псування товару під час отримання товару).
2. Товар відповідає всім вимогам покупця, але з якоїсь причини не влаштовує його.
Віддалений продаж та доставка мають свої особливості, і ми це розуміємо. Тому зобов'язуємося повернути гроші, обміняти товар або включити суму в рахунок майбутніх замовлень, якщо клієнт дотримується таких умов:
- скарга від клієнта надійшла не пізніше 14 днів з моменту отримання товару
- продукт зберіг товарний вигляд, споживчі якості, упаковку, документи та пломби
- товар повертався аналогічним отриманням способом, з усіма супровідними документами
- клієнт оплачує вартість зворотної доставки
- у компенсацію входить лише вартість самого товару (додаткова вартість пересилання, комісії тощо – не включені)
- якщо товар отримано за акцією з безоплатною доставкою, то з вартості товару віднімається вартість послуг первісної доставки.
Грошова сума за товар перераховується замовнику на банківський рахунок або поштовим переказом протягом 3 днів після отримання інтернет-магазином "Pastry-Chef" товару.