Закон України "Про захист прав споживачів" дозволяє покупцеві повернути або обміняти куплений товар із двох причин:

1. Товар не відповідає заявленому виробником якості.

Розгляд питання про компенсацію/обмін/повернення товару може бути виконано за умов:

  • дотримання всіх умови отримання товару з розділу "Доставка"
  • покупець зберіг супровідні документи, чеки, заводську упаковку та сам товар
  • на email office.kiev@pastry-chef.com.ua відправлені:
  1. Претензія до товару, що включає: ПІБ та телефон замовника, номер замовлення, докладний опис проблеми, кілька фото товару (брак крупним планом), серійний номер упаковки.
  2. Копія Акту про огляд, оформлений в офісі Транспортної Компанії (якщо є нестача та/або псування товару під час отримання товару).

2. Товар відповідає всім вимогам покупця, але з якоїсь причини не влаштовує його.

Віддалений продаж та доставка мають свої особливості, і ми це розуміємо. Тому зобов'язуємося повернути гроші, обміняти товар або включити суму в рахунок майбутніх замовлень, якщо клієнт дотримується таких умов:

  • скарга від клієнта надійшла не пізніше 14 днів з моменту отримання товару
  • продукт зберіг товарний вигляд, споживчі якості, упаковку, документи та пломби
  • товар повертався аналогічним отриманням способом, з усіма супровідними документами
  • клієнт оплачує вартість зворотної доставки
  • у компенсацію входить лише вартість самого товару (додаткова вартість пересилання, комісії тощо – не включені)
  • якщо товар отримано за акцією з безоплатною доставкою, то з вартості товару віднімається вартість послуг первісної доставки.

Грошова сума за товар перераховується замовнику на банківський рахунок або поштовим переказом протягом 3 днів після отримання інтернет-магазином "Pastry-Chef" товару.